Jag undrar.

Jag funderar ibland på varför just jag lider av ätstörningar. Varför är det fel på just MIG? Varför kan inte jag vara normal, som alla andra. Jag vet att jag inte är ensam om att ha problem med mat men det tröstar mig inte. Jag vill så gärna vara friskt! Jag vill kunna njuta av mat och inte tänka på det så mycket som jag gör.
Just nu fryser jag, för att jag inte har kunnat äta. Jag orkar inte spy mer, jag slutar att äta istället, dricker buljong idag. Men vad kallt det blir jag fryser så.

Igår åt jag godis, choklad och smörgåsar. Smörgåsar är typ det värsta man kan äta om man inte vill bli fet.
Nu ska jag leva på buljong så länge jag orkar och sen ska jag försöka igen att äta normalt och inte spy. Jag vill gärna gå ner i vikt nu, snabbt oxå. Tänker inte på något annat. Tittar mig i spegeln helatiden och ser hur FET jag är.  Fet och äcklig, känns som jag inte är värd något när jag är fet. Jag tycker inte att andra feta är dåliga men jag är det. Jag vet att det är konstigt.
Jag vet inte vad som kommer att hända när jag är så smal som jag vill heller men jag har en föreställning om att jag ska bli lyckligast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0