Nu börjar det.

Roligt att några få läsare hittat hit redan, kanske av en slump.
Nu ska jag börja berätta om mitt liv, tar det som det kommer. Jag har nog inget extra ordinärt liv, alla bär vi väl på våra hemligheter.

Jag är som sagt en 25 årig tjej med ätstörningar, knäppa tvångstankar och ångest över saker som inte är värda en tanke egentligen, tex "vad tycker hon om mig nu när jag sa vad jag tyckte" och så ojar jag mig över det en vecka. Väldigt onödingt jag är så trött på det. Men jag är mycket glad ocå. Jag skrattar ofta och är social av mig.

Just nu sitter jag och mår illa, jag har ätit godis så magen står i 40 hörn. Jag skriver att jag har ätstörningar men det handlar inte om svält, jag hettsäter. Oftast spyr jag med, men nu har jag lovat mig själv att idag ska jag klara av att låta bli. Jag har spytt upp maten men godiset ligger kvar i magen och töjer ut den så det nästan gör ont. Jag kommer att gå att spy snart ändå men jag försöker hålla mig lite iaf.

Mitt mål är att äta det jag vill äta och sen inte äta mer så kommer jag slippa att spy, men det är svårt.

Kommentarer
Postat av: Frida - hon som designar

Hej!

Tävling på G på min blogg, du kan vinna en helt ny design gjord av mig.

Kika gärna in!

2009-08-22 @ 14:26:37
URL: http://fridadesignar.blogg.se/
Postat av: ellen

va tycker du, ska ja bli brunett elr blondin? :)

2009-08-22 @ 18:26:54
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0