Arga människor.

Jag retar verkligen inte upp mig i onödan. Blir jag arg  eller ledsen på någon så är det oftast mig själv. En kompis till mig är så utåtagerande så jag knappt vågar ringa henne länge, hon kan verkligen störa sig på allt och snäsa ifrån åt alla håll. Pricis som om hon själv vore helt perfekt. Jag har varit ledsen över detta ett tag, hon har lagt fula kommentarer om saker som verkligen sårat mig men nu börjar jag bli allt mer irreterad. Hon är oxå i princip den enda kompis jag hinner umgås med eftersom vi delar fritidsintresse och det känns som jag blir allt mer irreterad på hennes påhopp och elakheter. Det är ju inte bara mot mig såklart, hon klagar på allt och alla. Så tröttsamt. Och så jag då mesen som inte säger ett knysst tillbaka ens för att försvara mig.
Såna arga eller tempramentsfulla människor verkar tro att deras ord och taskiga humör inte skadar. Så märkligt att en tidigare vän jag haft var pricis likadan, dras jag till sånna vänner? Nu drar jag mig mest undan märker jag. Orkar inte med det där. Jag ringer aldrig eller så längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0